fbpx quickIT | SEED Alapítvány

quickIT képzés – online térben

Napjainkban már nem az a kérdés szükséges-e egy vállalkozás működésében, fejlesztésében, növekedésében a digitalizáció, hanem az, ki mikor fog bele annak érdekében, hogy ne maradjon le üzletfelei vagy versenytársai között.

A jelenlegi körülmények olyan helyzetbe hozzák, hozták a vállalkozásokat, melyre nem lehetett előre számítani, s jelenleg a kimenetelét sem tudhatjuk pontosan.

A QuickIT képzés célja megismertetni a vállalkozókat az olyan digitális megoldásokkal, amelyek segítik őket a vállalkozói hétköznapjaik során a munkafolyamatok és a pénzügyek megtervezésében, lebonyolításában, ellenőrzésében, az ügyfelekkel és az üzleti partnerekkel való kommunikációban, a vállalkozási folyamatok nyomon követésében, értékelésében.

A képzés átfogó ismeretet ad arról, hogy a vállalkozás mely működési területei és hogyan lehetnek érintettek a digitális vállalkozássá válás folyamatában. Ezzel segítséget nyújt a vállalkozóknak ahhoz, hogy a digitális fejlesztéshez hogyan kezdjenek hozzá, illetve hova helyezzék a hangsúlyokat.

Képzési időpont:
következő képzési napok tervezés alatt, szerda - péntek 9:00-13:30

Jelentkezési határidő:
 

Részvételi díj:
35 000,- Ft + ÁFA/fő

Érintett témakörök:

  • informatikai alapfogalmak,
  • hardverek és jellemzői,
  • papírmentes iroda, ügyviteli folyamatok digitalizációja,
  • online marketing az informatika oldáról nézve,
  • a menedzsment digitális támogatása,
  • biztonság, adatvédelem
  • fejlesztés, célok és megfontolandó kérdések.


A gyakorlati feladatokra és egyes területeken történő elmélyedésre következő lépcsőfokként javasoljuk az egynapos tematikus képzéseinket és a 4 napos digITall képzést.

A QuickIT képzésen legfeljebb 15 fő vehet részt, a létszámkeretet a beérkezett jelentkezések sorrendjében folyamatosan töltjük fel.

A jelentkezési felületen megtalálható kérdéssorra kapott válaszok alapján szakértőnk felméri a jelentkezők tudásszintjét, ennek megfelelően még a képzés előtt egy online tananyagot fogunk küldeni, annak érdekében, hogy a közös munkát ezzel is segítsük (alapfogalmak tisztázása, ismétlés a cél). A jelentkezési határidő lejárta, vagy a létszámkeret betelte után emailben mindenkit értesítünk. 

A képzés megvalósítását biztonsági okokból az online térben szervezzük. Ehhez a ZOOM alkalmazást használjuk. Amennyiben technikai segítségre van szükség készséggel állunk rendelkezésre, illetve a workshop előtt hasznos útmutatót küldünk minden jelentkezőnek. 

Az online workshopon való részvételhez internet hozzáférésre és számítógépre lesz szüksége.

Az Adatkezelési Tájékoztató-t a linkre kattinva olvashatja el!