fbpx 12 napos vállalkozói kompetenciafejlesztő tréning nőknek 2011-ben is | SEED Alapítvány

12 napos vállalkozói kompetenciafejlesztő tréning nőknek 2011-ben is

DOBBANTÓ logo

2011-ben is folytatódik a Budapest Bank és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány nagysikerű kezdeményezése, a „Dobbantó, Budapest Bank – Pénzügyekről nőknek” program. A következő 12 napos, vállalkozást tervező, illetve már vállalkozó nőknek szóló kompetenciafejlesztő tréning 2011. február 17-én indul.

Mindenkit várunk, aki

  • régóta dédelget egy jó ötletet, és szeretné azt megvalósítani, vagy
  • ahhoz, hogy meglévő tudását értékesítse, önfoglalkoztató szeretne lenni, vagy
  • nem elégedett vállalkozása üzletmenetével, és szeretne újragondolni néhány dolgot, vagy
  • szeretné segíteni a családi vállalkozást, vagy
  • nem talál munkahelyet, és el tudja képzelni, hogy akár vállalkozóként, akár mikrovállalkozás alkalmazottjaként dolgozzon.

Számtalan kutatás és saját húszéves tapasztalatunk is bizonyítja, hogy meghatványozódik a siker esélye, ha üzleti ismeretek birtokában, tervszerűen, tudatosan, kapcsolatrendszerét hatékonyan igénybe véve indítja és működteti vállalkozását.

Ehhez ad nagyon komoly segítséget 12 (6x2) napos képzésünk, amelynek során nagyon sokat tanulhat trénereinktől és csoporttársaitól, személyre szóló figyelmet és problémái testreszabott megoldásához is segítséget kap. A képzés végére elkészítheti saját üzleti tervét, amely amellett, hogy nagyon jelentős mértékben növeli az indítandó vagy átszervezendő, fejlesztendő vállalkozás sikerét, alkalmas arra is, hogy hitelkérelemhez vagy az önfoglalkoztatóvá válást segítő kamatmentes tőkejuttatás eléréséhez benyújtsa.

Idézetek korábbi hasonló képzéseink értékelőlapjairól

(a „Mi tetszett?” kérdésre adott válaszok):

  • „Támogatás, segítség, pozitív hozzáállás.”
  • „Előadók szakmai tudása, kitűnő előadásmód, elméleti és gyakorlati feladatok egyensúlya.”
  • „Sok feladat, életből vett példák.”
  • „Ahogy a bátortalant is bátorítják.”
  • „A vidám hangulat, az ösztönző feladatok, a biztonságos légkör, a vezető stílusa, személyisége.”
  • „Csapatmunkára ösztönzés, saját magamra és vállalkozásomra fordíthattam időt, jó kapcsolatok alakulása.”
  • „Elmélet hasznosítása a gyakorlatban.”
  • „Komoly felkészültség, alapos szaktudásra épülő előadások, melyeknek gyakorlati hasznát vehetjük.”
  • „Jó példák, játékos feladatmegoldások, jó hangulat.”
  • „Körültekintő, részletes, saját tapasztalatokon alapuló magyarázatot kaptunk a vállalkozások bevétel-költség, járulékok, adózás menetével kapcsolatban. Reális, korrekt, figyelemfelkeltő tájékoztatás.”
  • „Mindent köszönök, főként a kedves, elfogadó légkört, a rengeteg segítséget, a motivációt.”
  • „Kipróbálhatjuk magunkat, tanulhatunk egymástól.”
  • „Sok-sok infó, hasznosan tömörítve, zanzásítva, ismétlési lehetőség más-más szempontok alapján, személyes, hiteles példák, meleg, elfogadó légkör.”

Időpont és a képzések tartalma

2011. február 17-18.

  • Ön- és társismeret, bizalom megalapozása, együttműködési és vállalkozói készségek fejlesztése.

2011. február 24-25.

  • Az üzleti ötlet végiggondolása, a vállalkozásalapítás és működtetés lehetőségei és kockázatai, az üzleti terv felépítése.

2011. március 3-4.

  • Marketing és marketing kommunikáció, céltudatos eladás, ügyfélcentrikus vállalkozás.

2011. március 10-11.

  • Vállalkozások működtetése, menedzselése, a munkatársak vezetése.

2011. március 17-18.

  • Kisvállalkozások pénzügyei – amit a fedezetszámításról, az eredménykalkulációról, a számvitelről, a likviditási problémák elkerüléséről, valamint a pályázatokról és egyéb finanszírozási forrásokról tudni kell.

2011. március 24-25.

  • Alapvető adózási és bérszámfejtési ismeretek, valamint az elkészült üzleti tervek prezentációja.

A képzések csütörtökön 9-től 17 óráig, pénteken 9-től 16 óráig tartanak.

Tréner

Horváth Anna

Helyszín

Stílusház Kft. képzőterme (1137 Budapest, Radnóti u. 9.).

Jelentkezés módja és feltételei

Jelentkezni a letölthető jelentkezési lap kitöltésével és visszaküldésével lehet.

A korlátozott helyek betöltéséről a szponzor és az alapítvány munkatársai közösen döntenek. A kiválasztásnál a jelentkezések beérkezésének sorrendjét is figyelembe vesszük, de nem egyedüli szempontként. Előnyben részesítjük a teljes körűen és részletesen kitöltött jelentkezési lapot, valamint annak vállalását, hogy a jelentkező egyetlen napot sem hiányzik tervezetten. (Ezt kérjük a jelentkezési lapra ráírni.) Ezeken túl a csoport megfelelő összetételének, sokszínűségének szempontjai, valamint a rászorultság is kiválasztási kritériumot képeznek. Minden jelentkezőnek visszaigazoljuk a jelentkezési lap beérkezését. (A december 18. és január 5. között beérkező jelentkezési lapokat szabadságok miatt január 7-ig igazoljuk vissza.) A csoportba bekerülésről január 31-ig hozunk döntést és február 4-ig értesítünk minden jelentkezőt.

A képzés költségeihez jelképes, 20 000 Ft-os hozzájárulást kérünk, amelyet a csoportba bekerülésről szóló tájékoztatás után 3 napon belül a Budapest Banknál vezetett 10102244-13095200-01001006 számú bankszámlánkra kérünk átutalni. (A képzés piaci ára kb. 300 000 Ft.) A jelentkezés az összeg átutalásával válik véglegessé. Kérjük, amennyiben a számla tulajdonosából nem derül ki, hogy ki a résztvevő, úgy a nevet adják meg a közlemény rovatban. Az átutalt önköltséget lemondás esetén nem tudjuk visszafizetni.

További információ

Kérdéseivel forduljon bizalommal Horváth Annához az ahorvath@seed.hu e-mail címen vagy a +36 1 212 21 79 telefonszámon. A jelentkezéseket is Horváth Anna e-mail címére várjuk.

Ízelítő korábbi képzéseinkből - Galéria a 2010. tavaszi és őszi csapatokról az oldal alján.