fbpx Digitális iroda tér nélkül | SEED Alapítvány

Digitális iroda tér nélkül

Szeretettel meghívjuk a PP Konferenciaközpont és a BKIK Digitális iroda tér nélkül című workshopjára, melyen a SEED Szakmai partnerséget vállalt. Tagtársaink, partnereink jelentős kedvezménnyel vehetnek részt hibrid workshopunkon.
  1. Helyszíni részvétel:

14000 Ft helyett 11 000 Ft + áfa.  Kuponkód: SZPSZ22

    2. Távoli részvétel (videóközvetítés)

16000 Ft helyett 13 000 Ft + áfa. Kuponkód: SZPT22

    3. Kombinált részvétel (helyszíni és távoli):

18000 Ft helyett 15 000 Ft + áfa. Kuponkód: SZPK22

Figyelem! A kedvezmény igénybevételéhez a Regisztrációs űrlap végén levő „Kupon kód” mezőbe írják be a választott kedvezmény kódját!

Digitális iroda tér nélkül

Ügyviteli trendek – 2022

 

Workshop, kiállítás, networking

 

Időpont: 2022 március 24. 9.30–16.00

Helyszín személyes résztvevőknek: Budapest, Experience Center és  Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emeleti konferenciaterem.

Távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.

 

Érintésmentes, papír nélküli, hibrid munkahely és felhőben működik.

Technológiai fejlesztésre kell költenünk továbbra is minden pénzünket!

Papírhegyek helyett adatfulladás veszély? Hogyan védekezzünk?

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

A helyszínen korlátozás nélkül mindenkit fogadunk! 

 

Az iroda fogalmát, funkcióját teljesen átírta a Covid. A rugalmas munkavégzés eluralkodott, tér nélkülivé tette a munkahelyeket, felhőbe űzte az adminisztrációt és a kommunikációt. Felgyorsította az adminisztráció és dokumentálás technológiaváltását. Gyökeresen megváltoztatta az információáramlást, a külső-belső kommunikációt, a szervezet folyamatokat, az ügyintézési szokásokat. Kiirtódott az irodai munkákból az aktatologatás, a papírhelyek.

Az érintés nélküli ügyintézés kényszere miatt a hatóságok, államigazgatási szervek is villámgyorsan váltottak. Szinte minden ügyintézés áttevődött a digitális térbe. Az ügyviteli partnerek: bankok, hatóságok, könyvelés, számlázás, ügyfelek, bevallások, fizetési rendszerek adatai hálózatban, láncban kapcsolódnak össze.  Adatrobbanás következett be, hatalmas távlatokat nyitva a metaverzum felé.

Az adat- és kibervédelemnek fel van adva a lecke, ha nem akar csak követője lenni a megnövekedett veszélyeknek.

A cégek az elmúlt két évben informatikai, technológiai fejlesztésre költötték beruházásaik kétharmadát.  Nem, lesz ez másként a jövőben sem. A technológiaváltás diktálta kényszerpályán van ugyanis minden üzleti szereplő.

Előadóink bemutatják a legújabb és leghatékonyabb technológiákat, megoldásokat. A leghasznosabb, leghatékonyabb és minden ügyviteli problémára optimális megoldásokkal készültek. Egy nap alatt teljes rálátást és a gyors döntéshozáshoz segítséget kapnak a folyamatos fejlesztési kényszert értő és abban érdekelt kkv-döntéshozók.

 

Választható részvételi lehetőségek
  1. Helyszínen személyes részvétel (Grátisz: Networking Programon részvétel)
  2. Távoli részvétel élő videóközvetítésen keresztül. (Grátisz: 7 napig nézhető)
  3. Kombinált részvétel (helyszín és utólagos videómegtekintés (Grátisz: networking és 3 nap videón visszanézés) 
     

A workshop részletes programja és regisztráció

 

Értesítjük, hogy minden egyes befizetett regisztrációs díjból 300 forint nettó összeget átutalunk azoknak a karitatív munkát végző szervezeteknek, melyek az ukrán határ mentén segítenek a háború elől menekülteknek.

Rendezők

További felvilágosítás és információ
 

(1) 239 - 9597  konferencia@ppkonferencia.hu

Weboldal: www.ppkonferencia.hu