fbpx Hogyan vélekedünk a marketingkommunikációról? | SEED Alapítvány

Hogyan vélekedünk a marketingkommunikációról?

Buvár Ágnes, az Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Karának adjunktusa által vezetett kutatásból megtudhatjuk.

Az ELTE a Budapesti Corvinus Egyetemmel és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvánnyal közösen tudományos vizsgálatot végez a magyar mikrovállalkozások képviselőinek körében marketingkommunikációval kapcsolatos témában.

Kérünk, az alábbi linken található,maximum 15-20 percet vesz igénybe vevő kérdőív kitöltésével segítsd a kutatási eredmény létrejöttét, melyet az ősszel folytatandó Online Vállalkozói Fórumaink egyikén megismerhetünk részletesen is.

Az adatgyűjtés során semmilyen olyan adatot nem kérünk, ami alapján személyed vagy a cég beazonosítható lenne, az adatokat kizárólag tudományos kutatás céljára használjuk fel. A kérdőív kitöltése önkéntes, nem jár díjazással.

A kérdőív linkje: https://elteppk.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_5A9eMmsg6gxkRxP


Előre is köszönjük, hogy válaszaiddal hozzájárulsz a vizsgálat sikerességéhez!