fbpx Válság után új erővel - 2010. december 16. | SEED Alapítvány

Válság után új erővel - 2010. december 16.

Miért elengedhetetlen egy sikeres cég életében a megfelelő marketingtevékenység? Hogyan terjeszkedjünk külföldön? Miként tudtak alkalmazkodni és megújulni a válságot nemcsak túlélt, de alatta is sikeresen tevékenykedő vállalatok? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keresi a választ az AIESEC szervezésében 2010. december 16-án megrendezésre kerülő „Lehetőségek, Sikerek, KKV-k” című konferencia.

A rendezvény fővédnöke: Dr. Parragh László

Helyszín:

Budapesti Corvinus Egyetem
1093 Budapest, Fővám tér 8.
Díszelőadó

Időpont: 2010. december 16. 14:00

Tervezett program:

13:45 - 14:00 Regisztráció
14:00 - 14:30 A hazai KKV-szektor helyzete és kilátásai a válság után - Dr. Parragh László, elnök, Magyar Kereskedelmi- és Iparkamara
14:30 - 14:50 Vállalkozásfejlesztés, külpiacra lépés - Konrád Zsuzsa, PR és marketing koordinátor, ITD Hungary Zrt, Enterprise Europe Network
14:50 - 15:10 Szünet
15:10 - 15:30 A kisvállalkozások pozícionálása - elméleti megközelítés - Bernschütz Mária, MÜTF, főiskolai adjunktus
15:30 - 15:50 KKV-k marketingeszközei - Wolf Gábor, Marketing Commando
15:50 - 16:10 Marketing? Újratervezés! - Mezriczky László, elnök, Magyar Reklámszövetség
16:10 - 16:20 Szünet
16:20 - 17:00 Kerekasztal-beszélgetés - Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége, Tradeland Kft.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött!

További információ: http://kkvkonferencia.aiesec.hu