- EN
- HU
A címbeli idézetet a 2011. május 12-i „Kicsiben is hatékonyan – Marketingről mikrovállalkozásoknak” című rendezvényünk egyik résztvevője írta a konferencia értékelőlapjára. Egyértelműen beigazolódott a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalával közösen szervezett program hiánypótló jellege, a jelenlevők 92%-ától kaptunk erre vonatkozó visszajelzést.
A témát a házigazda SEED Alapítvány vezette fel, ízelítőt adva abból, ahogy a marketinget a képzésein a mikrovállalkozások számára is alkalmazható módon megközelíti.
Ezt Erdei Zsuzsa (termékfejlesztési vezető, Budapest Bank) előadása követte, aki a nagyvállalati marketingkommunikáció példáin keresztül mutatta be, hogy hogyan szólnak a mikrovállalkozói célcsoporthoz. Prezentációjából kiderült, hogy az általuk használt eszközök közül melyek alkalmazhatóak kicsiben is, valamint az is, hogy hogyan törekszik a bank olyan hozzáadott értéket nyújtani az ügyfeleinek, amely többek között az ügyfél hatékonyabb marketing tevékenységét is segíti.
Nagy Balázs (Senses Kft.) az arculat, mint a marketingkommunikáció alapeleme fontosságát hangsúlyozta, és mutatta be gyakorlati példákon keresztül. Hasznos ötleteket adott arra vonatkozóan, hogy az arculattervezés folyamatában felmerülő buktatókat elkerülhessék a vállalkozók, és a létrejövő céges megjelenés hosszú távú befektetés legyen.
A legnagyobb sikert Hargitai Lilla mozgalmas, és számos ötletet, inspirációt adó előadása aratta. A Brand Avenue Kft. stratégiai igazgatója a mikrovállalkozások által is alkalmazható, nagy költségvetés helyett kreativitásra épülő kommunikációs lehetőségek egész sorát vázolta fel.
Klementz Kata, a Loffice Coworking társtulajdonosa gyakorló vállalkozóként mutatta be újszerű és innovatív szolgáltatásuk koncepcióját, versenyelőnyeit és az alkalmazott marketingkommunikációs elemeket.
Dr. Kiss Gabriella a rendezvény társszervezőjének képviseletében a marketing szempontból legrelevánsabb szellemi tulajdonvédelmi oltalmi forma, a védjegyeztetés kérdéseit járta körül nagyon alaposan.
A rendezvény záró blokkja a mikrovállalkozások számára megkerülhetetlen területre, az on-line marketingre koncentrált. Horváth Ernő, a WebSEO Kft. tulajdonos ügyvezetője a szerteágazó téma legfontosabb aspektusait foglalta össze szakértői szempontból. Villányi Boróka az A Borklub Kft. tulajdonosa pedig egy hagyományos terméket innovatív értékesítési csatornával kombináló vállalkozása kapcsán mutatta be, hogy mindez hogyan ültethető át a gyakorlatba.
A résztvevők a nagyon gyakorlati, változatos, ám egymással mégis összefüggő, egymásra épülő előadásokat, valamint a tapasztalt és hiteles előadókat értékelték leginkább. De nagyon hasznosnak találták a rendezvény által biztosított reklámozási és kapcsolatépítési lehetőségeket is.
A konferencián bemutatott prezentációk a mellékletek között találhatóak.
Csatolmány | Méret |
---|---|
Horváth Anna (SEED Alapítvány, felnőttképzési vezető) | 467.55 KB |
Erdei Zsuzsa (Budapest Bank) | 662.19 KB |
Nagy Balázs (Senses Kft.) | 905.48 KB |
Hargitai Lilla (Brand Avenue Kft.) | 1.35 MB |
Dr. Kiss Gabriella (Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala) | 1.33 MB |
Horváth Ernő (WebSEO Kft.) | 1.11 MB |
Villányi Boróka (A Borklub Kft.) | 3.1 MB |